miercuri, 8 mai 2013

Tavanul



Tavanul


1. Când sunt foarte-nflăcărat
Mă arunc direct în pat
Mă aşez cu faţa-n sus
Şi-apoi mă pun pe sedus

2. Stau uşor, lejer, pe spate
E bine de nu se poate
Să muncească, eu să stau
Păcat că nu pot să beau

3. Dar plăcerea încet vine
Şi nu e doar pentru mine
Patul se zgâlţâie tare
E reală relaxare

4. Vine punctul culminant
Apoi mă întorc pe cant
Am stat ca un mitocan
Şi m-am uitat pe tavan


Copyright © 14.01.2013-2 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu