miercuri, 15 mai 2013

Ce Vreau Eu



Ce Vreau Eu


1. Nu mă-interesează ce alţii doresc
Ce ei realizează, eu nu prea tânjesc
Nu mă duc la Roma să mănânc găinaţ
Stau aici cremuit şi finuţ la subraţ

2. Nu vreau vilă mare, ce cer e decent
Ce-mi doresc e simplu, vreau apartament
Cu salariu mare, nu am ce să fac
Să am cât îmi trebe, nu să-i ţin în sac

3. Maşina nu-i bună, nu mai merg pe jos
Şi ajung pe urmă să fiu un burtos
Nu-mi trebe pe masă N delicatese
Tot ce contează-i s-am cele trei mese

4. Sunt un om simplu, nu-s pretenţios
Foarte-important e să fiu sănătos
Să fiu cumpătat, totul să-mi ajungă
Că numai aşa, o s-am viaţă lungă


Copyright © 27.01.2013-2 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu