marți, 14 mai 2013

Se Duce Viaţa



Se Duce Viaţa


1.nd mă trezesc dimineaţa
Văd cum mi se duce viaţa
Ieri a mai trecut o zi
Şi bine nu poate fi

2. Nu se întâmplă nimic
Şi renunţ, să mor... abdic
Nu mai aştept nimic bun
O să încerc punct să pun

3. Nu mai visez, nu mai sper
Voi fi simplu pasager
Şi nu mai privesc în jur
De toţi mă va durea-n cur

4. Şi dacă tot nu apare
Ceva bun sub al meu soare
N-am ce face, stau pe-o bucă
Şi-aştept viaţa să se ducă


Copyright © 27.01.2013-1 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu