joi, 18 octombrie 2012

Sudalma



Sudalma


1. Mie-mi trebe clar o palmă
Sau poate doar o sudalmă
Că mă bag în lucruri care
Nu-s de mine frăţioare

2. Merit să fiu ocărât
Botniţă şi laţ la gât
Ar trebui eu să port
Le felul cum mă comport

3. Stric totul în jurul meu
N-am credinţă! Sunt ateu!
Şi înjur şi ofensez
Nu-i bine să mă castrez?

4. Ocărăsc, dar şi înjur
De toţi mă cam doare-n cur
Nu ţin cont deloc de sfaturi
Petrec mult prea mult prin paturi

5. Toate-nsă se vor schimba
Doar s-apară... cineva
Mie-mi trebe, clar vă spun
În viaţa mea ceva bun


© Copyright August 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu