miercuri, 24 octombrie 2012

La Prânz



La Prânz


1. La prânz e căldură mare
Spre casă repede merg
Ce zic eu? De fapt alerg!
Peste tot e numai soare

2. Transpirat şi încălzit
Ajung pe fugă acasă
Este pauza de masă
Şi am chef de lăbărit

3. Mă aşez direct în cadă
Apa-i caldă... şi încep
Cam repede! Nu pricep!
Sperma ţâşneşte grămadă

4. Cantitatea e mai mică
E normal, că n-am de unde
N-am băut ca să abunde
Nu-i bai! De nu curge... pică!

5. Pauza mea s-a cam dus
Burta face gălăgie
Eu nu mai am energie
Plec, dar sunt binedispus


© Copyright August 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu