marți, 23 octombrie 2012

Dimineaţa



Dimineaţa


1. Dimineaţa mă trezesc
Pula-i tare sub cearşaf
O iau în mod băieţesc
Şi-i dau până o fac praf

2. Se zbate nestingherită
Chiar că-i place ce îi fac
După care ea vomită
Gata! I-am venit de hac!

3. Mă şterg cu un şerveţel
Şi mă-ndrept slăbit spre baie
Mă duc să mă piş niţel
Scărpinându-mă la coaie

4. Intru-n cadă, apa-i rece
Dau jos mâzga de pe mine
Nu-i nimic, lasă că-mi trece
Important e... mă simt bine

5. Sunt golit, mi-e foame-acum
O să mănânc nişte şuncă
Plec! O iau încet pe drum!
Acum chiar că-s apt de muncă


© Copyright August 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu