luni, 29 octombrie 2012

Noaptea Cea Mai Lungă

Dacă tot s-a schimbat ora şi sâmbătă noaptea am dormit şi noi cu o oră în plus...



Noaptea Cea Mai Lungă


1. A fost noaptea cea mai lungă
A ţinut... să ne ajungă
Am crezut că e eternă
Şi m-am săturat de pernă

2. M-am întors şi m-am foit
Cearşaful l-am răscolit
N-am putut să dorm deloc
Simţeam cum încet iau foc

3. Mama ei de noapte lungă
Frate, am fost într-o dungă
M-am uitat doar pe pereţi
Vă închipuiţi? Puteţi?

4. Voiam ca să ies afară
Parc-a fost noapte polară
Era negru peste tot
Şi ceasul mergea pe loc

5. Nu mai vreau o noapte lungă
Creierul să mi-l străpungă
Te rog... îmi piere elanul
Nu mai fii aşa la anul!


© Copyright October 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu