miercuri, 3 octombrie 2012

Familia



Familia





1. Mă uit la mă-ta pe câmpie
Cum arde ea frumos de vie
Că s-a crezut o ştrengăriţă
Şi-a vrut să dea foc la căpiţă

2. Tactu s-a electrocutat
Când a băgat mâna-n căcat
N-a văzut cele două fire
Ce-l zuguduie-acum în neştire

3. Bunica zâmbeşte frumos
Un cuţit i-a intrat prin os
A crezut că-i neascuţit
Şi în ceafă ea s-a scobit

4. Dar a fost şi mai şi bunicul
Când şi-a străpuns uşor buricul
Cu bormaşina demontată
În priză ea era băgată
5. Fractu e atârnat pe geam
Nu stătea-aşa nici de voiam
S-a spânzurat cu duşul şi
Nu cred că mai poate vorbi

6. Sorta-i într-o baltă de sânge
Însă nu cred că poate plânge
Ochii-amândoi sunt pe covor
Dar nu aici... în dormitor

7. Vecinul ce-a bătut la uşă
Zace chircit ca o căpuşă
E lat pe hol chiar la intrare
Dinţii în gură nu-i mai are

8. Iar eu pe geam un arc întind
Pe fiică-sa din zbor s-o prind
Săgeata-n stomac i-am băgat
Apoi mă duc să dorm în pat





© Copyright July 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu