vineri, 19 octombrie 2012

Dibaciul



Dibaciul


1. Mi se spune că-s beton
Şi ştiu că nu e un zvon
Oamenii mă laudă
Şi nu e o fraudă

2. Dacă îmi ceri ajutor
Spun „prezent” că mi-e uşor
Dificil nu e deloc
Timp pentru voi să-mi aloc

3. Vreo problemă de tu ai
Nu trebe să-mi dai parai
O fac mereu cu plăcere
La orice oră mi-ai cere

4. Ştiu să mă-mpart pentru toţi
Băieţi, fete, fii, nepoţi
Deloc nu sunt mofturos
Şi nu sunt nici vanitos

5. Sunt mereu un om de bază
Chiar de alţii mă cred loază
Mulţi dintre ei trag de mine
Pentru că fac treaba bine

6. Despre fete, ce să zic?
Ştiu ce regim să le-aplic
Un le place, între craci
De aia sunt un dibaci!


© Copyright August 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu