joi, 25 octombrie 2012

Seara



Seara


1. Seara-ajung sleit acasă
Nu-mi arde de nicio masă
Însă pentru că-s viril
Vreau să mai slăbesc un kil

2. Pun mâna pe scula mea
S-o frec aşa şi... aşa
S-o mângâi şi s-o alint
Deloc să nu mă dezmint

3. E şi ea epuizată
Aşa că e de durată
Mâna îmi cam oboseşte
Însă eu mă simt regeşte

4. Uite-aşa într-un târziu
Nu mai pot să mă abţiu
Şi-mi dau drumul liniştit
La naiba! Iar m-am mânjit!

5. Super! Chiar nu mă urăsc!
Către pat eu mă târăsc
Sunt cam obosit! Enorm!
Acuma mă duc să dorm!


© Copyright August 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu