vineri, 26 octombrie 2012

În Timpul Nopţii



În Timpul Nopţii


1. Noaptea este sufocantă
Eu zac în pat ca o plantă
O idee aberantă
Mă pune să stau în pantă

2. Dacă tot nu pot dormi
Mă uit la ea şi-i zic: „Ştii...
Ridică-te, nu boli!”
Şi încerc a o trezi

3. Ea de fapt abia aşteaptă
Imediat se face dreaptă
Nu mai e deloc inaptă
Trec cu ea uşor la faptă

4. Atât cât s-a odihnit
E pe val la greu! Admit!
Dau în ea ca un tâmpit
Şi mă împroşcă subit

5. Gâfâi precum un turbat
A fost bine, m-am calmat
Doamne, cât am asudat
Mă aşez la loc în pat


© Copyright August 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu