marți, 9 octombrie 2012

Negresa



Negresa


1. Am zis să schimb şi eu ceva
M-am săturat în pula mea
Şi să încerc şi ceva nou
Să nu fiu eu ultimul bou

2. M-am dus s-agăţ o rapandulă
Să mi se-ocupe ea de pulă
De tot să mă înnebunească
Şi pula mereu să îmi crească

3. E meseriaşă! Ce să zic?
Pompez în ea ca un calic
Şi cum te fute şi se zbate
Şi cum te ţine doar pe spate

4. Şi ştie ea cam ce vreau eu
Chiar dacă să-i zic n-am tupeu
Am terminat efervescent
A fost chiar foarte... abundent

5. A fost extrasenzorial
Şi m-am simţit fenomenal
O mai vreau şi în alte dăţi...
Negresa albă cu mustăţi


© Copyright July 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu