luni, 1 octombrie 2012

Revenire



Revenire





1. Dup-o lună de absenţă
Ce mi-a creat doar demenţă
Revin într-o mare forţă
Şi vreau să vă ard c-o torţă

2. Să vă-njur, să vă blestem
C-aşa simt eu în sistem
Cuvintele-mi ies pe gură
Sudalmă, înjurătură

3. Să vă supăraţi pe mine
Să spuneţi că nu mi-e bine
Şi-s cu capul negreşit
Şi compun ca un tâmpit

4. Să vă nimicesc pe toţi
Cui nu-i place... în chiloţi
Am ceva doar pentru ei
Acolo-s băieţii mei
5. Creierul e tot acolo
Şi vă spun eu mai încolo
Cum de a ajuns el jos!
E mic şi e... băgăcios!

6. Şi ştiu că sunt grosolan
Însă sigur am bulan
Şi scap fără chelfăneală
Chiar de-i bag pe toţi în boală

7. Aşa că voi înjura
Şi simplu îmi voi băga
Şi vă dau la toţi fluide
Acre, dulci, ba chiar acide

8. Ăsta-s eu, un geniu dur
De păreri mă doare-n cur
Sunt şi-al dracu şi drăguţ
Şi ştiţi... mă numesc Yo-nutz



© Copyright July 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu