luni, 15 iulie 2013

Veşnicie



Veşnicie


1. Când pentru prima oară în faţă tu mi-ai apărut
Ochii mei s-au mărit pe loc şi de îndată fost-am mut
Nu îmi venea a crede, nu puteam să concep deloc
Cum în faţa mea te oprisei, dulce ca un boboc

2. Privirea ta mă sfredelea, voiai să mă cunoşti
Chiar dacă nici acum nu prea vrei tu să recunoşti
Eu rămăsesem clar blocat, iar inima-mi bătea
Şi orice por din corpul meu dorea să fii a mea

3. Corpul tău extraordinar mă făcea să-mi doresc
Să te acaparez de tot, cu tine să trăiesc
Şi ştiam că e şansa mea fără nicio-ndoială
Şi deja îmi imaginam că erai complet goală

4. Şi zeilor le mulţumesc că mi te-au scos în cale
Ce vă spun eu acum să ştiţi sunt doar lucruri reale
Şi o spun oricui şi oricând, ţi-o spun ţie şi ţie
Căci sunt cu ea de-atunci mereu. Vom fi o veşnicie!


Copyright © 18.10.2012-1 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu