miercuri, 10 iulie 2013

Simţurile



Simţurile


1. Fiecare simţ al meu
Mă-ndeamnă să am tupeu
Să spun cam tot din ce simt
Fără să vrăjesc sau mint

2. Ochii mei de tot o sorb
Iubirea eu i-o absorb
M-aş uita o viaţă-ntreagă
La ea, pentru că mi-e dragă

3. Urechile mi-s ciulite
Şi sunt foarte pregătite
S-audă vocea-i suavă
A ei, pentru că mi-e dragă

4. Nasul adulmecă tot
Parfumul ei... antidot
În boală subit mă bagă
Dar o iert, că îmi e dragă

5. Limba mea mereu aşteaptă
Să lingă piersica coaptă
Nu, nu-s deloc într-o doagă
Fac asta pen că mi-e dragă

6. Degetele mele toate
Vor s-o mângâie pe spate
Să continuu ea mă roagă
O ascult că îmi e dragă


Copyright © 10.10.2012-1 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu