miercuri, 3 iulie 2013

Pietre Preţioase



Pietre Preţioase


1. E dură ca un diamant
Şi mă excită elegant
În faţa ei eu mă topesc
Şi nici nu mai pot să vorbesc

2. Roşie precum un rubin
În faţa ei mereu mă-nclin
Şi zi de zi îmi dovedeşte
Că foarte mult ea mă iubeşte

3. Gingaşă precum un safir
Ea mă dezmiardă ore-n şir
Şi îmi oferă-n dar plăcere
Şi-o viaţă doar lapte şi miere

4. Suavă precum un smarald
În dragostea ei eu mă scald
Dulce, dar şi capricioasă
Este piatra mea preţioasă


Copyright © 30.07.2012-4 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu