vineri, 5 iulie 2013

O Noapte Cu Tine



O Noapte Cu Tine


1. Se-nnoptează în curând
Iar eu am un singur gând
Urmează-o noapte cu tine
Abia mă mai pot abţine

2. Inima-mi iese din piept
De mult asta eu aştept
Să fie doar seara noastră
Şi să o facem măiastră

3. Va fi magic negreşit
Ne vom pune pe iubit
Te voi dezmierda încet
Vom degusta cabernet

4. Cina o servim în pat
Ţi-o aduc eu dezbrăcat
Nu trebe să-ţi fie teamă
Azi eşti oaspete de seamă

5. Te tratez ca pe-o regină
Pentru că tu eşti divină
Încet am să te dezmierd
Gata! Minţile îmi pierd!

6. Adormim îmbrăţişaţi
Şi foarte epuizaţi
Noaptea a fost minunată
Te iubesc, măi dragă fată!


Copyright © 10.09.2012-2 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu