luni, 1 iulie 2013

Pe Furiş



Pe Furiş


1. Dimineaţa-uşor mijeşte
Iar eu stau în pat regeşte
Mă trezesc cam vesel şi
Doar la ea mă pot gândi

2. Să vedem ce inventez
Că iar vreau ca să trişez
Mă simt bine, dar şi rău
Însă duc, că sunt flăcău

3. Cuget la ce va urma
Dorul de ea-l va curma
Orele aştept să treacă
Pentru că ştiu c-o sămi placă

4. Tiptil, pe şest, pe furiş
Mă retrag în ascunziş
Şi când soneria sună
Explodez! Deja-s pe lună!

5. Vai ce bine-a fost! Beton!
Am terminat cu frison
Sunt golit şi sunt secat
Şi zac prăvălit pe pat

6. Situaţia nu-mi convine
Chiar dacă pe-ascuns e bine
Însă amândoi ne zbatem
Capul în lume să-l scoatem

7. Dar şi când se va-ntâmpla
Toată lumea-n loc va sta
Va rămâne-nmărmurită
De a mea nouă iubită!


Copyright © 30.07.2012-1 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu