miercuri, 17 iulie 2013

Te Văd



Te Văd


1. Te văd în roua dimineţii
Şi tu îi dai culoare vieţii
Te văd oriunde eu păşesc
Pentru că sincer te iubesc

2. Te văd în ceaşca de cafea
Eşti îmbrăcată-n catifea
Te văd în orişice reclamă
Şi-mi doresc enorm să fii mamă

3. Te văd când mă uit pe pereţi
Până la adânci bătrâneţi
Te văd cum vom fi împreună
Vom trece peste-orice furtună

4. Te văd cum vei fi fericită
Şi de rele vei fi ferită
Te văd... căci doar pe tine eu te văd
Şi-o viaţă faină eu prevăd


Copyright © 27.03.2013-2 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu