joi, 18 iulie 2013

Te Aud



Te Aud


1. Te-aud când numele-mi şopteşti
Şi-mi spui cu foc că mă iubeşti
Te-aud în orişice secundă
Şi fericirea mă inundă

2. Te-aud când intri-uşor pe uşă
Şi îmi zâmbeşti ca o păpuşă
Te-aud când râzi, dar şi când plângi
Şi inima tare mi-o frângi

3. Te-aud cum uşor tu păşeşti
Cu grijă să nu mă trezeşti
Te-aud cum îmi promiţi solemn
Că nu mă schimbi, de tine-s demn

4. Te-aud cum chiţăi de plăcere
Iar buzele-s dulci ca o miere
Te-aud... căci doar pe tine te aud
Din viaţa mea nicicând nu te exclud


Copyright © 29.03.2013-1 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu