joi, 11 iulie 2013

Prima Dată



Prima Dată


1. De prima dată când eu te-am văzut
Inima-n piept cam tare mi-a bătut
Şi m-am îndrăgostit subit, pe loc
Şi jur că minte nu mai am deloc

2. Şi te priveam şi nu-mi venea să cred
Simţeam să latru ca un patruped
Erai ca o zeiţă, ca o zână
Şi speram să te pot ţine de mână

3. Părul tău lung chiar mă scotea din minţi
Şi îmi doream să nu prea fim cuminţi
Ochii tăi mari şi calzi ce mă priveau
Acolo chiar pe loc ei mă topeau

4. Zâmbetul tău candid era firesc
M-a făcut în mine să clocotesc
Corpul tău ce era fenomenal
Era clar că mă bagă în spital

5. Şi-acum după ce anii au trecut
Mă simt la fel, la fel ca la-nceput
Şi sunt mort după tine, dragă fată
La fel ca atunci, prima dată


Copyright © 12.10.2012-1 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu