miercuri, 31 iulie 2013

Flocul



Flocul


1. Pe limbă-mi stă răzleţ un floc
Nu pot să scap de el deloc
Zici că este de tot lipit
Şi-mi piere orice apetit

2. Din răsputeri am încercat
Să văd dacă-i de evitat
Însă el nu şi nu, că vrea
Să fie el pe limba mea

3. Pe mine nu mă deranjează
Că nu vine de la găoază
Vine de locuri mai fierbinţi
Bine că nu-mi stă printre dinţi

4. Îl scuip pe pat să scap de el
Şi iarăşi mă pun la duel
Să ling şi să n-o las în pace
Că mie pizda tare-mi place


Copyright © 19.04.2013-2 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu