luni, 8 iulie 2013

A Face Dragoste



A Face Dragoste


1. Când încep să te dezmierd
Simt că mintea eu îmi pierd
Pielea ta fină de tot
Mă răscoleşte la scrot

2. Vreau cu-ardoare să te-ating
Deja simt că mă încing
Te sărut cu buze moi
Nu vrei să dau înapoi

3. Mă încolăceşti feroce
Simt că rămân fără voce
Parfumul tău mă-ntărâtă
Şi simt că eşti hotărâtă

4. Bucurie îmi aduci
Mă iei şi mă... introduci
Senzaţia... cred că tac
Recunosc... am puţin trac

5. E bine că sunt pe val
Totul e fenomenal
Terminăm... eşti udă toată
Cred c-o să mai vreau odată

6. Sincer chiar nu mi-ar displace
Ca să nu mă laşi în pace
Dragoste să... practicăm
Până o să leşinăm

7. Şi ambii să fim uzi leoarcă
Parc-am fi căzut din barcă
Să bem... apă de băut
Şi s-o luăm de la-nceput


Copyright © 11.09.2012 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu