joi, 13 octombrie 2011

Ziua Femeii (Unreleased)

Nu am mai citit poezia că nu prea am fost noi doi "in the mood", însă am trimis-o participanţilor de la petrecere a doua zi pe mail să se delecteze.


Ziua Femeii (Unreleased)


1. De ziua ta, măi femeie
Te-am chemat aci de faţă
Să-ţi rostim printre tuleie
Sper doar să nu-ţi fie greaţă

2. Vrem să facem o urare
Fină şi politicoasă
Să te ridici în picioare
Şi-apoi... valvârtej acasă

3. O luăm şi noi mai uşor
Că aşa cică le place
Să intri încetişor
Uite cum şi le desface

4. A venit şi ziua ta
Este cică-a opta babă
Ne asculţi, îţi va plăcea
Iar după... te pui pe treabă

5. De frumoasă eşti frumoasă
Nu pe bune! Chiar n-o minţi?
Să fii şi copilăroasă
Că ne place cum te-alinţi

6. Hai s-o disecăm pe toată
Şi s-o descriem frumos
Bucăţică cu bucată
O luăm de sus în jos

7. Părul este prima dată
Chiar dacă e creţ sau lins
Când stai pe pat transpirată
Şi el e sub tine prins

8. Ochii tăi clipesc sub gene
Mari, frumoşi şi bulbucaţi
De ne intră-adânc în vene
Şi-i privim amorezaţi
9. Grumazul tău foarte fin
Ce se gâdilă uşor
Dăm cu salivă din plin
Şi muşcăm din el cu spor

10. Braţele tale subţiri
Terminate-n degeţele
Ne trezesc N amintiri
Ah... ce ştii să faci cu ele

11. Ne-ndreptăm spre-un loc plăcut
Le zice sâni sau bidoane
Găsim lapte de băut
Şi sfârcuri şi silicoane

12. Coborâm spre buricuţ
Unde este pielea fină
Şi îi dăm un pupicuţ
Vai! Ai piele de găină!

13. Şoldurile cam lascive
Ne-ntărâtă cam... erect
Şi începem... tratative
Ca să mă exprim direct

14. Picioruşele finuţe
De la lamă, de la ceară
Ca două animăluţe
Te strâng până te omoară

15. Şi-am ajuns! Unde? Acolo!
Cu toţi vrem între picioare
Lasă, vino mai încolo
Să te văd că eşti în stare!

16. Şi-acu la final de tot
Pentru că decenţi am fost
Tre’ să ne pupaţi în bot
Aşa... fără niciun rost!


© Copyright February 2011 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu