vineri, 21 octombrie 2011

Mihaela


Miki


1. Michiduţă fără frică
Mai prejos nu se ridică
Şi ne-ntâmpină şi ea
„Băăăă, este şi ziua mea!”

2. Fată, ia mai taci din gură
Că-ţi fffrec una în figură
Tu chiar crezi că te-am uitat?
Nu ne facem de căcat

3. Ori suntem boscheţi penali
Ori suntem prea cerebrali
Plus că nici nu ne-am permite
Să-ncercăm a te omite

4. Că doar tu din tinereţe
Ai început cu blândeţe
Să cam practici Shotokan
N-ai vrut ca să fii băcan

5. Şi-ai pus suflet-n astă artă
N-ai stat bleagă ca o moartă
Ai neagră din ‘97
Chiar nu eşti un papă-lapte

6. Faci Karate de-opşpe ani
Nu eşti printre mocofani
Şi de 4 Aikido
„Taci din gură, fă stupido!”

7. Oricum nici aici la noi
N-ai vrut să dai înapoi
Şi-avansezi încetişor
Precum un mic norişor

8. Lumea te apreciază
Pentru că mereu eşti trează
Nu ca alţii nu dăm nume
Care beau de dau în spume

9. Predă chiar şi la copii
Inima e mare, ştii
Îi ascultă, îi înţelege
Când greşeşte, pac, o drege

10. Ce nu ne place la tine
De fapt sunt lucruri puţine
Când i-aruncă Jon din zbor
„Treci şi-i încălzeşte-uşor”
11. Nu ştiu frate dar nu are
Noţiunea de... „uşoare”
Te face să cazi în bot
Şi să scoţi limba de-un cot

12. Ne ia şi ne crăcănează
Nu prea o interesează
Se întinde foarte drastic
Zici că e din gumilastic

13. Stretching ea frumos îi zice
Dar ne doare la arşice
Când ne ridicăm cu toţi
Zici că chiar suntem roboţi

14. Ne dor toate oasele
Şi toate... picioarele
Febra uşor ne omoară
Ah, ce-am mai da-o afară

15. Dar... a ajuns la maro
Doar nu vrei la indigo
Păi de ce că i-ar cam place
Că doar ştie ea ce face

16. Indigo, mov şi lila
Violetu-i nuanţa ta
După ele-eşti căpiată
Aşa ai tu baia toată

17. Eu cred că mă mut acolo
Şi-mi fac garsonieră solo
Să văd cine-o să-ndrăznească
În baie ca să păşească

18. Şi pen’că nu-s amator
Tre’ să fiu şi profitor
Are şi maşină fata
Taci că îţi ia beregata

19. Ce dracu-i mai zicem, târfă
Nu mai avem nicio bârfă
Păi atunci să încheiem
Ca să putem iar să bem

20. Îi mai zicem bla-bla-bla
Ia mai dute-n... coasta mea
Şi la... ştim noi câţi faci ani
Îţi urăm şi LA MULŢI ANI!


© Copyright May 2011 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu