joi, 20 octombrie 2011

Cristina


Cristina


1. Dar astăzi mai sărbătorim
Pe-ncă una! Aferim!
Lumea-i deja adunată
Că am făcut mişto de-o fată

2. Aşa că nu e frumos
Să ne lăsăm mai prejos
Râdem şi de Cris a noastră
Să ne-arunce pe fereastră

3. Ea e un pic mai micuţă
Zic de vârstă, măi drăguţă
Dar doar cu vreo 7 zile
Stai bre, să nu dai la bile

4. Însă-i nouă şi la sală
Dar nu e superficială
E deja portocalie
Şi ţine la băşcălie

5. Vine chiar şi la copii
N-o ia razna pe câmpii
Îi ajută, îi înţelege
Tehnicile să le lege

6. Are însă un defect
Are inelar infect
Nu se mai găsesc, măi frate
Gagici bu NE măritate

7. Tot respectul pent Florin
Chiar dacă nu bea el vin
Tot cu vodca şi tăria
Deh... trăim în România

8. Florin când pleacă din ţară
Îmi şopteşte într-o doară
Şi-mi zice: „De ea s-ai grijă
Că de nu-o să mergi cu tijă”

9. Ştii însă ce-am observat
Că nu prea am înjurat
Noi de-aicea nu plecăm
Fărs-o defavorizăm

10. Lasă mă, că nu-i frumos
Tot mereu întors pe dos
Fii şi tu puţin discret
Zi-i de bine-aşa... concret
11. A păi zi aşa măi frate
E rockeriţă cât se poate
Îşi fâlfâie pleata-n vânt
Mereu face legământ

12. Că pariuri ea nu pune
Pierde şi-apoi face spume
Pentru că e sufletistă
Dar... sfârşeşte în batistă

13. Se mai supără în zbor
Pe-ăi de nu-şi văd de treaba lor
Însă repede zâmbeşte
După ce scuze primeşte

14. În rest e super de gaşcă
Când nu dă-n tine c-o ceaşcă
Că_când se înfuriază
Te loveşte la găoază

15. A fost şi-un moment ciudat
Când a dat în tremurat
Chiar atunci cu-ăl incident
Ştiţi... când făcu accident

16. De marţi gata golăneala
Zi de zi vizitezi sala
Antrenament nu mai pierde
Că o pregătim de verde

17. Băgăm tehnici dalea faine
Ca să ne laşi fără haine
Să ne fuţi un şut în cur
Să zici c-am băut mercur

18. Vine-acuma şi finalu
Am sărit, n-am sărit calu
Pe noi ne cam doare-n faţă
Şi nu ni se face greaţă

19. Cinsteşte-ne şi pe noi
Dă-ne whiskey la butoi
S-avem glas. Şi ţi-om ura
Frumoasă-ţi fie viaţa

20. Gata, hai, nu lungi vorba
Că ni se răceşte ciorba
Deci... la 27 de ani
Hai noroc şi LA MULŢI ANI!



© Copyright May 2011 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu