marți, 25 octombrie 2011

Laurenţiu

După ce până acum toate poeziile le citisem cu Laurenţiu, eu versurile cu mov, el cu albastru, a venit şi ziua lui şi-am cooptat-o pe Cristina să citească cu mine poezia pe plajă, acolo unde i-am organizat petrecerea fără ca el să ştie.


Laurenţiu

1. Ar fi fost chiar şi culmea
Să-i dăm doar o caramea
Tocmai lui recitatorul
Zise-al dracu Vărsătorul

2. Poftim draga mea pe scenă
Că văd că eşti în dilemă
Să-i zic nişte vorbe crude
Că de-aicea nu se-aude

3. Ştiu doar că te-ai oferit
Ca acum la asfinţit
Da, vreau să-l penalizez
Poate-o să-l maturizez

4. Tu pe ăsta? Niciodată!
Va fi copil viaţa toată
Uită-te la faţa lui!
Zâmbăreţ şi cam haihui

5. Te rog să fii cu obraz
Dacă nu-ţi dau să papi praz
Te pomeneşti că-l admiri
Haide, fă-mi destăinuiri

6. Că voi mereu-împreună
Bârfele se cam adună
Că prea vă cam şuşotiţi
Precum doi îndrăgostiţi

7. Hai-hai vezi-ţi de urare
Că te mătur prin parcare
Eu zic doar ce-aud prin lume
Or fi rele? Or fi bune?

8. Încetează fată-odată
Acu... te-oi lua şi de pleată
Are-n spate o codiţă
Ţii minte? Avea fustiţă!

9. Da tu, chiar de prima dat’
Însă era puţin beat
La ziuă când s-a trezit
Nimic nu şi-a amintit

10. Dar aşa devii vedetă
Trăncănind ca o flaşnetă
Acu să fiu serios
Că altul mai curajos
11. N-aş fi găsit printre ei
Că sunt laşi şi farisei
Însă face diferenţă
Şi mereu cere clemenţă

12. N-ai cum să-l batjocoreşti
Că de nu... o cam beleşti
Aşa cum e tuciuriu
Te cam mănâncă de viu

13. Dacă-l enervezi urât
Te trezeşti c-o palmă-n gât
Hai mă, că nu-i violent
Că doar e inteligent

14. De vrea să te pedepsească
Se apucă să citească
Poezii el să recite
Foarte-foarte... explicite

15. Enervant de săritor
Când vreunu-i doritor
S-ajungă repede-acasă
Cu maşina el îl lasă

16. Între două se împarte
Şi aleargă pe cât poate
Constanţa şi Eforie
Du-te bă, nu-mi zice mie

17. Dacă era bulangiu
Se făcea că-i chiulangiu
Şi-şi băga picioru-n tot
Haide bre, nu pune bot

18. Noi te apreciem mult
Dar sugerăm un... consult
Că_ca orice individ
De la gât în jos... valid

19. Acolo sus la mansardă
Tre să despicăm c-o bardă
Şi să-nlăturăm ce-i rău
Să nu intri la bulău

20. Şi să nu te supărăm
În cor noi doi îţi urăm
Rămâi printre năzdrăvani
Hai du-te şi LA MULŢI ANI!



© Copyright May 2011 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu