luni, 10 octombrie 2011

Un Antrenament – Poezia

Pentru poezie am avut şi un intro, citit de Francesca, după care... s-a dezlănţuit "iadul" :))))))


Francesca:

Lume, lume-aici de faţă
Nu vă uitaţi că sunt creaţă
Nu-s nici tineri, dar nici moşi
Uitaţi-i... sunt doar doi proşti

Ce s-au îmbrăcat decent
Să recite eminent
Ca eroi, nu ca mişei
Mă retrag şi-i las pe ei


Un Antrenament


1. În liniştea de la sală
Se aude ca din oală
Toţi cursanţii într-un glas:
„Sensei! Onegaishimas!”

2. Începem să ne-ncălzim
Uneori pula belim
Că ne freacă şi ne fute
Până transpiraţia pute

3. După ce am terminat
De întins şi crăcănat
Când credeam... gata, scăpăm
De eschive ne-apucăm

4. Ne sucim şi ne-nvârtim
Până cu toţi ameţim
Nu mai ştim unde-i kamiza
Şi suntem toţi uzi ca pizda

5. Trecem frumos peste asta
Dar acum vine năpasta
Căzături scrie pe noi
În faţă şi înapoi

6. Urmează şi lateral
Şi-apoi câte-un salt mortal
Cu o bătaie sau două
Însă ni se rupe nouă

7. Că suntem obişnuiţi
Zi de zi suntem căliţi
Să devenim samurai
Vai de pula noastră, vai!

8. Ne aliniem cu toţi
Proşti, cretini şi idioţi
Tehnica ni se arată
Şi tre’ s-o pricepem toată

9. Ne împarte ca pe chiori
Avansaţi şi-ncepători
„Daţi-i drumu’ măi băieţi
Ca să vă văd ce puteţi!”

10. Lumea se pune perechi
Ăia noi şi ăia vechi
Fiecare-n partea lui
Dar lucrăm cam strâmb şi şui

11. Unii-au chef de discutat
Tehnica... hai la căcat
Îţi mai fac un Ude-Osae
Şi-apoi tu mă lingi la coaie

12. Vorbim de pizde minore
Ce le-am fute vreo trei ore
Şi le-am da şi la găoază
„Taci că vine... hai, lucrează!”

13. Gata, hai că a trecut
Ne gândim iar la futut,
Petrecere şi beţie
„Fă-mi tu Shiho-Nage mie!”
14. Luăm o pauză micuţă
Pentru-o altă tehnicuţă
Sensei urlă cu-al său glas
„Nu vă mai uitaţi la ceas

15. Aţi venit ca să lucraţi
Şi voi doar bârfiţi şi staţi
Schimbaţi partenerii-acum
Că de nu vă dau un pumn!”

16. Repede cu cap plecat
Ne punem iar pe lucrat
Şi stăm cu toţi liniştiţi
Că doar nu suntem tâmpiţi

17. Că ne bagă la Randori
De ne căpăcim ca chiorii
Şi plecăm îndureraţi
Şi cu toţii cocoşaţi

18. Aşa că lucrăm frumos
Liniştit şi tacticos
Însă unii ce au frică
Li se umple-a lor vezică

19. „Sensei eu am un fetiş
Cre’ că mă duc să mă piş
Taman în „veceu” la fete”
„Să tragi apa, măi băiete!”

20. Şi lucrând, dar... mai mult stând
Timpul trece ca un gând
Şi se-apropie finalul
Însă unul sare calul

21. Şi-l irită pe sensei
„Să vă văd copiii mei
Jos pe burtă la flotări
Să scoateţi aburi pe nări!”

22. Zece, douăzeci, o sută
„Ce te uiţi precum o tută?
Hai apleacă-te pe vine
Şi dă din cur foarte bine!”

23. Băgăm şi nişte bricege
„Mai cu vlagă, măi moşnege!”
Genuflexiuni urmează
„Dar tu de ce stai, măi loază?”

24. Terminăm pedepsele
Ne dor măruntaiele
Şi ne-ndreptăm şchiopătând
Să ne aşezăm în rând

25. În formaţie finală
Pentru salutul din sală
Uşurarea este mare
Reluăm data viitoare

26. Apoi după îmbrăcat
Şi saltele de-adunat
La ţigară cu toţi „iese”
Dar... asta-i altă poveste.


© Copyright November 2010 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu