miercuri, 26 octombrie 2011

Laurenţiu (continuare)

Şi pentru că atunci când a aflat că am poezia Francesca m-a rugat ea să citească, cum dădusem deja "rolul" Cristinei, am mai trântit câteva strofe şi imediat cum am terminat de citit cu Cristina... a intrat Francesca pe felie, continuând urarea pentru Laurenţiu.

Că, vorba aia, nu trebuie să devin banal, trebuie mereu să inventez alte modalităţi de recitări, alte feluri de creaţii, alte tipuri de poezii şi... vom vedea ce va mai fi!


Laurenţiu (continuare)

21. Stai mă, crezi c-am terminat?
Că nu l-am exterminat!
N-am vorbit de a lui viaţă
Am vorbit doar de-a lui faţă

22. Hai fată, lasă-l în pace
C-o să intre-n carapace
Şi n-o să-l mai scoţi deloc
Ba ştiu! Îi dai un chiştoc

23. Tot îi place să fumeze
De stres să se mai elibereze
Asta că de tras se lasă
Să o spună el acasă

24. Zice că nu mai fumează
Însă nici nu se droghează
Păi să n-avem noi un viciu?
Stai fă, că-ţi dau un indiciu!

25. Să-ţi zic cu juma de gură:
„Nu mă las de băutură!”
Cum să renunţ la licoare
Bea şi el doar până moare

26. Însă nu bere şi vin
Whiskey la pahar... din plin
În viaţă este boem
Păi ori bem, ori nu mai bem?!
27. Acuma să nu credeţi
Dragii mei, iezi cucuieţi
C-atâta ştie să facă
Taci din gură că te-neacă

28. Are arme în maşină
Doar vreo doişpe – o duzină
Că este cam albăstrel
E bărbat, nu băieţel

29. Orice Kata el prestează
De nu e, o inventează
Totdeauna pe saltea
E sobru! Taci, nu râdea!

30. Că este mereu prezent
Zici că este un dement
Toată ziua e la sală
Face artă... marţială

31. Cu sportul ăsta frumos
O să fii şi sănătos
Şi-o s-ajungi la bătrâneţe
Făr să te sprijini în beţe

32. Să trăieşti mereu regeşte
Să fuţi pân ţi se blegeşte
Haide că m-am săturat
Gata, chiar am încheiat!


© Copyright June 2011 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu