luni, 24 octombrie 2011

Doru


Doru


1. După 3 femei la rând
A scobit la el în gând
Şi ce mi-am zis mie:
„Nu sufăr de misandrie!”

2. Avem şi-un aniversat
Ultimul? Chiar e păcat!
Deja m-am obişnuit
Şi-am obosit la citit!

3. Însă facem front comun
Pentru că e băiat bun
Chiar dacă e el zdrahon
Se comportă de bonton

4. E înalt şi e vânjos
Pentru că e curajos
La sală-i de la început
Pe atunci era recrut

5. Însă a fost insistent,
Ambiţios şi persistent
Şi acum în vremea noastră
Are centură albastră

6. Sensei îl respectă mult
Pentru că este adult
Nu ca alţi copilăroşi
Ce vor să vândă gogoşi

7. Are-încredere în el
Pentru că nu e mişel
Când dă de greu nu se-ascunde
Şi mereu prezent răspunde

8. Şi la ăia mici de tot
Nu este deloc despot
Şi le face încălzirea
Deh, asta îi e menirea

9. Şi-i ajută să-nţeleagă
Tehnica aproape-ntreagă
Că din voce îi atrage
Şi nu prea te poţi sustrage

10. La sală vine cu fiul
Ce e brici ca bisturiul
Cristi prinde repede
Tehnicile limpede
11. După cum el se prezintă
Cred că are el vreo ţintă
Pe tati să-l depăşească
Şi spre neagră să ţintească

12. De altfel o va şi lua
Chiar şi înaintea ta
Pentru că nu prea chiuleşte
Timp mereu el îşi găseşte

13. Când rămâne la adulţi
Îţi e şi drag să-l asculţi
Când faci tehnica mai dur
Ne trânteşte-un tril obscur

14. Şi chiţăie ascuţit
Ce ai bă? Chiar te-ai tâmpit!
Nu mă, dar cam face: „Au!”
Asta ca să zic eu vreau!

15. Domnu Doru e tenor
N-are voce de tractor
Credeam că zici că-i soprană
Că te loveam c-o dojană

16. Iar pe urmă-n vestiar
Într-un mod familiar
Îmbrăcat cam indecent
Ne prezintă-al său talent

17. Câte-o arie celebră
Veselă sau chiar funebră
Forţă-n voce, măi băiete
Te lipeşte de perete

18. Stăm cu toţi şi-l ascultăm
Şi ce ne mai minunăm
Pofta ce o afişează
Cu totul te-acaparează

19. Hai gata că am plecat
Guriţa mi s-a uscat
Şi deja s-a filmat mult
M-am plictisit să te-ascult

20. În finalul de final
Îţi urăm convenţional
Să n-ai parte de duşmani
Şi bien sûr LA MULŢI ANI!

 


© Copyright May 2011 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu