marți, 11 octombrie 2011

Hmm!!! Succes?


Succesul primei poezii a fost chiar neaşteptat, sincer nu mă aşteptam ca lumea să aprecieze atât de mult, faptul că am pus cu adevărat realitatea pe versuri bine gândite şi... obscene. :) Încă mă mai uit la poza de dedesubt şi nu-mi vine să cred cât de cu poftă râde fiecare! De asemenea... îmbrăcămintea noastră a avut un cuvânt în plus de spus!

Bineînţeles că am ales să continuăm, deşi ştiam că următoarele nu se vor ridica la nivelul primeia. E la fel ca în filme, nu mereu filmul cu numărul DOI din serie e mai bun ca primul. Sunt puţine excepţii şi aici amintesc „Alien 2”, „Die Hard 2”, „Terminator 2”, „Lethal Weapon 3” care sunt considerate mai bune decât cele ce le-au precedat!

Însă nu căutăm acum să depăşim prima poezie, aia a fost aperitivul, ne-am făcut oarecum o obişnuinţă ca la aproape fiecare aniversare a cuiva apropiat să-i trântim şi o poezie şi să îi spunem acolo şi bune şi rele. Sau la diverse evenimente şi, după cum veţi vedea, am dat-o şi în show-uri cu mai multe poezii odată!

Acum lumea parcă se aşteaptă mereu să facem ceva, unde e o petrecere, o chindie, o paranghelie, un dilaila ceva... pac trebuie să recităm ceva! Nu, nu trebuie, că nu sunt robot să compun încontinuu! Sau... mai ştii?





Un comentariu: