marți, 18 octombrie 2011

4 în 1

A venit şi ziua a 4 aniversaţi de la sală: Domniţa, Cristina, Mihaela şi Doru. Şi-au făcut toţi patru ziua odată, aşa că nu puteam să-i iertăm şi am făcut fiecăruia o poezie.

Iar Laur a făcut intro-ul de mai jos pe care mi l-a dat pe mess chiar în sâmbăta petrecerii, încât m-am dus cu el scris pe hârtie, n-a mai fost timp de scris frumos la calculator şi listat.


Intro

1. După cum ni-i obiceiul
Într-un stil tradiţional
Spunem poveşti de tot felul
Mai civil sau mai... penal

2. Şi pen’ că suntem aici
Într-o aşa adunare
Unde oamenii-s unici
Ăsta mic... şi eu mai mare
3. Ne-am gândit, ca doi tâmpiţi
Să recităm nişte versuri
Pentru cei sărbătoriţi
Şi să le urăm... ”succesuri”

4. Eu, ăsta mai bruneţel
Şi cu ăsta... un tembel
O rugăminte avem:
Cei ce v-auziţi citiţi
Vă rugăm, nu ne loviţi

© Copyright May 2011 by Laurentiu.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu