miercuri, 12 octombrie 2011

Colind De Crăciun


Colind De Crăciun


1. Fiind zi de sărbătoare
Pe cei 9 reni călare
Moş Crăciun în pula goală
Vine azi la noi la sală

2. Care sală, bă tâmpite
Tu chiar vrei pe dovedite
Uită-te în pula mea
Că asta e casa ta [aha]

3. Păi atunci uşor uşor
Le zicem un pluguşor
Păi începe-l dracu-odată
C-altfel trece noaptea toată

4. Aho, aho de Revelion
Bă fii atent, că ştiu un zvon
Hai pleacă dă-te-n pula mea
Că tre’ să zic poezia

5. Pluguşor cu coaie mari
Taci din gură bă, dispari
Vă spun eu de Moş Crăciun
Nu ăsta, că e nebun

6. Da mă, bine că ştii tu
Acu două mii de ani cum fu
Păi ştiu... că am fost acolo
Hai marş, dă-te mai încolo!

7. E’te-al dreac’ colindător
Se crede ren zburător
Marş bă cu coamă de cal
C-acu te bag în spital

8. Bă nu ţi-am zis că prezint
Pluguşorul cu absint
Fă, tu eşti beţiv notoriu?
Dă că beau eu provizoriu!

9. Urează-le mă de bine
Pentru anu’ care vine
Să treacă dracu de criză
Şi s-avem parte de pizdă

10. Le-aş ura dar nu mă laşi
C-aşa eşti tu cârcotaş
Şi vorbeşti cam mult şi prost
Şi mereu făr’ niciun rost

11. Gata tac din gură! Zi-le
Urează-le vreo 5 kile
Da! Păi uite, voi la anu’
Să vă crească-n... „pocket” banu’

12. Să daţi cu toţi de centură
Să-i futeţi pe toţi în gură
Multă-multă sănătate
Masa plină de bucate

13. Nu mai bine noi pe masă
Babardim uşor o grasă?
Să fiţi sănătoşi cu toţii
Să vă intre-n cur chiloţii
14. Ca să-i vadă pe cei buni
De sâmbătă până luni
Moşu a trimis prin lume
Un spiriduş plin de spume

15. Spiriduşul lui fidel
S-a uitat în chip şi fel
Din timp, chiar de-acum o lună
(Să vadă-n ce sac s-o pună)
Să vadă-n sac ce să pună

16. Pentru toţi, băieţi şi fete
Însă nu le pune-n ghete
Ăla e Moş Nicolaie
Un lache cu zer la coaie

17. Ăsta însă e baştan
Dar nu vine cu „merţan”
Are însă-o sanie mare
De n-are loc în parcare

18. De-aia prin văzduh el zboară
Însoţit uşor de-o cioară
Ce-i arată încet drumul
Nu te pui cu el nebunul

19. Cară daruri şi cadouri
Şi pluteşte printre nouri
Dar aterizează lin
Pentru că e sacul plin

20. Pentru copii mari şi mici
Prichindei şi alţi pitici
Ce-aşteaptă cu ochi beliţi
„Să vedem ce-o să primiţi!”

21. Zise moşu-încetişor
Intrând el pe horn uşor
Cu curul lui de batoză
Şi pică pe o veioză

22. Uşurel sub brad le-aşterne
Apoi obosit pe perne
Se-aşează să se-odihnească
Şi-o cinzeacă să trosnească

23. Apoi repede-şi ia zborul
Cu sania, nu cu motoru
Căci are o noapte plină
Până se face lumină

24. Noi, Laur şi cu Ionuţ
Un dulce şi un drăguţ
Vă dorim în a mea casă
O petrecere frumoasă

25. Să trecem în noul an
Făcând gang-bang pe burlan
Plini de pace şi-armonie
Multă sănătate ţie

26. Şi vă urăm tuturor
Eu pletos, iar eu... cam chior
Aşa ca doi bădărani
Vă iubim şi LA MULŢI ANI!


© Copyright December 2010 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu