joi, 13 octombrie 2011

Majorat Adina


Majorat Adina



1. La-nceput de poezie
Noi vrem să îţi urăm ţie
Să ne dai să bem la greu
Să se-mbete tu şi eu

2. Că de restul nu ne pasă
Ia trimite-i tu acasă
Să nu afle ce-ţi urăm
Şi ce pumni în gură luăm

3. În primul şi-n primul rând
Nu te înjurăm în gând
Nu e că nu ne-am permite
Că doar suntem nişte vite

4. Cu toţi trebuie să ştie
Că eşti un pic cam dilie
Şi mereu ne ceri bacşiş
Ca să îţi cumperi haşiş

5. Sau ţigări cu gust amar
Şi-apoi te-ndrepţi spre pahar
Şi-l înşfaci cu poftă mare
De eşti udă-ntre-picioare

6. Ştim că bei doar apă plată
Însă să fie gradată
Vodca neagră să trăiască
Însă tre să se găsească

7. Unii-acuma se întreabă
Mai dă-o dracu de treabă
Cine pula mea sunt ei
De vorbesc ca doi mişei

8. O cunoaştem de la sală
S-a tuns! E aproape cheală
După ce-a avut codiţe
Rasta... dar pentru fetiţe

9. Este mică şi albastră
Ia mai dute-n pula noastră
Vorbeşte bă mai frumos
Că eşti într-un loc bengos
10. E ea mică, da-i fâşneaţă
Când se supără te-nhaţă
Te trezeşti jos pe saltea
Şi te-ntrebi: „Ce pula mea?”

11. În rest... fată săritoare
Când te arde, nu te doare
Nu mă boule. Adina...
E cuminte ca benzina

12. Când e-aprinsă c-un chibrit
Explodează-n sus subit
Nu îmi da detalii vagi
Păi depinde pe-unde-l bagi

13. Hai să-i zicem şi de bine
Că se supără pe tine
Ce-i putem ura frumos?
Să fie şi grandios

14. Băutură să se stoarcă
Plămânii plini de mahoarcă
Condoamele mii şi mii
Frumos în pizda mă-tii

15. Păi ce dracu să-i urez
Că oricum o s-aberez
Uită-te la ea că-i bună
Frumoasă ca o cadână

16. Minte are-n cap grămadă
E-acolo să nu se vadă
Altceva ce drac să-i ur
Că-mi mai dă şi-un şut în cur

17. Doar că... să se simtă bine
Suntem aici pentru tine
Să mâncăm şi chefuim
Şi să ne abţiguim

18. Să fii fată sănătoasă
Rumenă şi curajoasă
Aşa că la opşpe ani
Te-njurăm de LA MULŢI ANI!



© Copyright January 2011 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu