joi, 10 mai 2012

Vesel Sau Trist

Nu mă întrebaţi de unde îmi vin că nu ştiu, le scriu şi eu aşa cum îmi vin şi oricum din punctul meu de vedere mă chinui să le dau un titlu cât de cât.



Vesel Sau Trist

1. Trec prin ploi şi prin furtuni
Eu, în fiecare zi de luni
Iar o iau de la-nceput
Uit să râd, sunt abătut

2. Bruma mea de minte mică
Este praf şi vraişte, cică
Sunt nebun, înnebunesc
Căci simt că nu mai gândesc

3. Aş da tot ce am mai drag
Numai râsete s-atrag
Cum ar putea fi altfel
Asta sunt, un băieţel           
4. Trec prin soare, trec prin vânt
Eman dorinţă să cânt
De-aş fi fluture micuţ
Oare-aş trăi un picuţ?

5. Rareori gîndesc decent
E logic, sunt insurgent
Să ies mereu din banal
Cu stil, deştept, dar.. fatal

6. Altceva nu e de zis
Nu, nu cred în Paradis
Căci e greu de-ajuns acolo
Aşa c-o să rămân solo!           


© Copyright May 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu