vineri, 4 mai 2012

Laudă

Da, numai laudă nu e asta, ieri am compus-o, nu aveam ce face şi... chiar mi se potriveşte :)


Laudă


1. Oamenii ca mine trebuie închişi
Oamenii ca mine sunt mereu proscrişi 
Oamenii ca mine nu-s normali la cap
Oamenii ca mine clar au handicap

2. Cum sunt eu? Pe bune... chiar nu vă gândiţi!
Cum sunt eu? Sunt lider... printre cei tâmpiţi
Cum sunt eu? N-am loc... în regnul animal
Cum sunt eu? Cam toxic şi... foarte fatal!

3. Cine sunt? Un dobitoc şi un sclerozat
Cine sunt? Un fraier şi-un descreierat
Cine sunt? Un nebun rău şi unul pervers
Cine sunt? Un unic jeg într-un univers

4. Cum mă simt? Mereu beton şi cam încântat
Cum mă simt? Energic şi acidulat
Cum mă simt? Fenomenal, când lovesc din plin
Cum mă simt? Chiar foarte bine, nu pot să m-abţin!

5. Păi de ce? Aşa vreau eu, nu pot înţelege
Păi de ce? Ador să fac vreo fărădelege 
Păi de ce? Îmi place să mă joc cu focul
Păi de ce? Că mă cam ard, precum dobitocul

6. Nu ştiu ce să fac, nu pot înceta 
Nu ştiu ce să fac, doar e viaţa mea
Nu ştiu ce să fac, pe toţi mă răzbun 
Nu ştiu ce să fac, cred că sunt nebun!
          

© Copyright May 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

2 comentarii:

  1. Da, ştiu, nu am ce face, ieri în 20 de minute când nu aveam ce face am compus... am zis că trebuie odată şi-odată să ştie lumea cum sunt, nu? :)))))))

    RăspundețiȘtergere