marți, 29 mai 2012

Facem rău?

Azi e zi de aia albastră! Mă întreb de ce facem noi rău cu sau fără voia noastră?

De ce suferim cu sau fără voia noastră?

Uneori suntem masochişti şi ne place să ne... complacem în suferinţă!

Alteori suntem perverşi şi dăm senzaţia altora că ne plac anumite lucruri, dar noi de fapt nu le putem suporta! Însă avem ceva de câştigat şi de aia le trecem cu vederea!

De unde ştii când ce îţi spune cineva e cu adevărat... adevărat sau doar o spune ca să aibă nişte beneficii de la tine sau doar ca să te încurce? 

Ba şi mai şi, în general căutăm să rănim persoanele mai apropiate pentru nişte chestii pe care ni le fac alţii şi ne răzbunăm pe cine nu trebuie, îi repezim, le dăm cu flit, cu tifla, cu de toate.

De unde ştim noi la răscruce ce e bine să alegem? De unde ştiu eu că e bine să las ce e în stânga ca să mă îndrept înspre dreapta? De unde ştiu că nu o să regret?

De unde ştiu că lumea nu o să mă blameze? Bine... măcar aici ştiu, pentru că lumea mă va blama.

De ce ne ascundem după măşti? De ce nu spunem verde în faţă ce credem despre oameni cu riscul de a-i pierde? Dacă tot nu sunt pe gustul nostru, atunci nu ne simţim bine în compania lor, deci... n-ar trebui să-i mai avem prin preajmă!

Şi dacă răul făcut cuiva este de fapt binele făcut mie? Dar dacă binele făcut mie nu durează sau se destramă după o perioadă mai îndelungată de timp?

Suntem noi în stare să facem faţă acelor lucruri pe care le dorim cu adevărat? Chiar dacă nu ne putem permite?

Eu unul am făcut un rău transformat în bine, care s-ar putea să se întoarcă înapoi în rău. Dar e fapt făcut, nu mai pot da înapoi, nu regret, am un gust dulce, dar şi amar... însă e mai mult dulce, aşa cam vreo 60-70% :)

Rămâne să vedem cum vor decurge lucrurile! Mie-mi convin ambele variante, deşi una are un plus de dorinţă din partea mea.

Asta e viaţa frăţică, eşti şi pradă şi prădător, însă când îţi dai seama de anumite coincidenţe uimitoare şi... multe, te întrebi de ce n-ai avut noroc, de ce nu ai fost la locul potrivit la timpul potrivit. sau poate ai fost, că ai fost atât de aproape, cum s-ar zice la două străzi distanţă, dar nu a fost să fie. Însă este acum, mai bine mai târziu, decât niciodată, rămâne de văzut dacă poţi profita de avantajul de acum. Că nu e totul cum vrei tu, mai sunt şi impedimente!

De ce sunt eu uneori prost şi pun botul? De ce cred că tot ce zboară se mănâncă? De ce sunt bun la suflet şi săritor şi la sfârşit sunt luat de prost şi sufăr? De ce sunt înapoiat şi tot ce mi se întâmplă acum li s-a întâmplat celorlalţi acum 3-5 ani? De ce anumite lucruri nu le pot face şi sunt invidios pe ceilalţi şi mă simt mic, prost şi neajutorat?

Şi gata că nu stau să bag maşina de spălat doar pentru o batistă plină de lacrimi şi muci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu