miercuri, 23 mai 2012

Blestem

Acum câţiva ani, prin 2004 parcă, formaţia Etnic a avut o melodie ce mie mi s-a părut bestială şi chiar aşa se numea... "Blestem". Dacă tot am reascultat melodie din întâmplare... asta am făcut. Nu, nu e pentru nimeni acest blestem, ştiu că asta voi fi întrebat!


Blestem


1. Dacă te mai prind aici
Te crestez uşor c-un brici
Cu lama te tai pe faţă
Şi nu o să-mi fie greaţă

2. Părul din cap să ţi-l rup
Să-ţi bag faţa într-un stup
Nasul să-l ai înţepat
Şi ochiul stâng bulbucat

3. Mâna să ţi se usuce
Nimic să nu mai apuce
Carnea de pe ea să cadă
S-ajungă pe jos grămadă

4. Degetele să se-ndoaie
Penisul să ţi se-nmoaie
Genunchii să îţi cedeze
Mintea să se sclerozeze

5. În apă să te îneci
Să nu mai respiri pe veci
Peştii să muşte din tine
Să te dezmembreze bine

6. Să te spânzuri de un cui
Nu fără să te chinui
Laţul la gât să se strângă
Aerul să nu-ţi ajungă
                        
7. Luna să te-nnebunească
Cioara să te ciugulească
Soarele rău să te ardă
De gât să fii strâns c-o zgardă

8. Să fii numai piele şi-os
Să fii peste tot aftos
De bube să fii tot plin
Să ai parte doar de chin

9. Maşina să te lovească
De viaţă să ţi se-acrească
Palid tu să fii mereu
Şi să respiri tot mai greu

10. Miez de noapte când o fi
Tu de burtă să te ţii
Şi-n pat să te zvârcoleşti
Să nu vrei să mai trăieşti

11. Să nu te mai poţi abţine
Şi să faci mereu pe tine
Să fii murdar şi să puţi
Şi să nu mai poţi să fuţi

12. Să devii cadavru viu
Da, ştiu că sunt un diliu
Gata, hai c-am încheiat
De tine m-am săturat
                        




© Copyright May 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu