miercuri, 9 mai 2012

Dorinţă

N-are nicio noimă, părerea mea, dar am scuze, e compusă azi dimineaţă la 6 jumate :)


Dorinţă

1. Am astăzi chef ca să scriu
Nu ştiu ce, că io-s zbanghiu 
Ca să-mi vină vreo idee
Am să bag în broască-o cheie

2. Am gânduri nenumărate
Nu doar unul-două frate 
Cred că fac ceva obscen
Asta ca să am antren

3. Am să povestesc acum
Numai că nu-s la costum
Clar încep să aberez
Am şi de ce! Mă stresez!

4. Am şi eu doar o dorinţă
Nu! De fapt e o cerinţă
Cred din suflet că cumva 
Am să reuşesc ceva

5. Am încredere, noroc
Nu voi da-napoi deloc
Căci e un lucru normal
Apropo... e şi banal

6. Aşa că foarte curând
Nu voi râde doar în gând
Credeţi-mă, nu vă mint
Asta pentru că o simt!       

 
© Copyright May 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu