vineri, 18 mai 2012

Gândul

Deja începe să-mi placă să fac bălărioare micuţe ca număr de strofe... 2, 3, 6, parcă ies mai repede şi mai multe decât cele lungi care sunt de fapt o poezie şi gata, aici sunt scurte şi dese.


Gândul


1. Am în minte-un singur gând  
Însă n-am să-l spun plângând
Fac ce pot, dar nu-i de-ajuns
Caracterul mi-e străpuns

2. Trebuie să acţionez!
Ce tot spun eu? Delirez!
Boicot acum aş face
Nesuferit mai sunt, drace!

3. Bănuiesc că-s anormal
Ce tot zic eu e real
Măscărici voi fi pe veci
Cre' că tre' să stau în beci!
© Copyright May 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu