luni, 14 mai 2012

Albastru

Asta mi-a venit aşa pac-pac în cap, nu de alta dar tre' să revenim cu balanţa la normal, ce-i aia poezii decente? Uite, am revenit, sunt eu, Yo-nutz, ăla cu obscenităţile! Nu ştiu de ce albastru, poate pentru că mi-a venit în minte vechea melodie Eiffel 65 - Blue (Da Ba Dee) :)


Albastru


1. Albastră-i mă-ta când vomită 
Albastră, dar n-are cistită
Albastre-s buzele uscate
Albastre... curaçao, frate


2. Albastru de metil îi trebe
Albastră e precum un bebe
Albastră... e congestionată
Albaştrii-s ochii ei de beată

3. Albastră-i perna unde zace
Albastră-i faţa, nu-i vivace
Albastră-i de sus până jos
Albastră, dar nu-s ranchiunos!       

  

© Copyright May 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu