sâmbătă, 19 mai 2012

Calambururi


Calambururi




1. Patru versuri fac catrenu
Iar eu stau şi fac ca trenu

2. Mă învârt şi îmi fac tura
Apoi fug... plătesc factura

3. Adu laptop-ul să scriu
E în dulap, stai că ştiu

4. În veci n-am să mai iubesc
Pe vecina n-o doresc

5. Vreau cu toţi să pun prinsoare
Ce ziceţi, voi fi prins oare?

6. Şi cum interesu-mi e
Nu vreau să fiu cuminte         

7. Am dres orice boroboaţă
Ca un dresor plin de viaţă

8. Vino! Va tace, să ştii
Vinovat eu nu voi fi 

9. Îndată ce rezolvăm
Tăcere-o s-afişăm

10. Când o arăt, sunt fericit
Doar ca idee, nu-s tâmpit

11. Aprob, un exemplu sunt
Bun sau rău, oricum sunt crunt

12. Ghinionu' ţarului
Ionuţ e dat dracului'! 
 



© Copyright May 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu