luni, 28 mai 2012

În Ogradă


În Ogradă



1. Vara vine peste noi
Raţa face tărăboi
E ciufută şi aleargă
Aş lovi-o cu o vargă

2. Unde mai pui că doi miei
Sar pe loc lângă bordei
Ălălalt... berbecul mare
Mi se-nvârte-ntre picioare

3. Ăsta mic... un căţeluş
Îmi latră la viţeluş
Numai că cocoşul rău
Sare şi îl ciupe! Zău!

4. Oile behăie-n cor
Rândunica e în zbor
Curcanul uşor se-nfoaie
Un godac îmi face baie

5. Tăvălit doar prin nămol
Iapa dă din cap! Nasol!
Nu mă supăr că-s ai mei
Eu stau şi mă uit la ei       
            

© Copyright May 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu