joi, 1 martie 2012

Animale

Uneori ne comportăm precum nişte...


Animale

1. Peste tot unde priveşti
Doar animale găseşti
Fiecare-i anormal
Şi uneori animal

2. Doar aşa poţi să t-exprimi
Când greutăţi întâmpini
Doar negru mai vezi în faţă
Şi capeţi o altă viaţă

3. Devii un bou nesimţit
Şi înjuri la nesfârşit
Crezi că aşa ai dreptate
Nu se face aşa frate

4. Eşti ca un urangutan
Însă eşti doar un prostan
Că dacă gesticulezi
Doar prostie afişezi

5. Latri precum o potaie
Gata să îmi sari la coaie
Dar o faci fără folos
Cel mult te alegi c-un os

6. Ridici laba ca un leu
Dar degeaba, n-ai fuleu
Ghearele intră la loc
Şi-apoi te faci ghemotoc

7. Eşti şiret precum o vulpe
Însă nu mă poţi corupe
Şi o să pleci cu splendoare
Cu coada între picioare

8. Mormăi ca un urs turbat
Că ai intrat în căcat
Nu te-ajută cu nimic
Mai bine taci, fă-te mic

9. Te pisiceşti ca o mâţă
Şi te dai pe loc drăguţă
Însă tu eşti inumană
Şi scuipi numai păr şi blană

10. Poţi să fii porc de doreşti
Să grohăi pân’ ne tâmpeşti
Dar nu vei avea noroc
Că ştiu că eşti un escroc

11. Poţi să urli ca un lup
Că băţul pe tine-l rup
Nu mi-e frică să te bat
Până m-am epuizat

12. Ca o bufniţă mioapă
Beleşti ochii ca o ceapă
Dar nu mă impresionezi
Ştiu că vrei să abuzezi

13. Mă priveşti precum o vacă
Gata să calce-n băltoacă
Poţi cât vrei ca să mugeşti
Pe mine nu m-amăgeşti

14. Pervers ca un scorpion
Mă înţepi ca un spion
Însă nu vei reuşi
Să fac ce doreşti, să ştii

15. Liniştită ca o raţă
Măcăind că se răsfaţă
N-ai ales metoda bine
Că n-o să fie ca tine

16. Letală ca o panteră
Să îmi faci viaţa mizeră
Încerci, însă-n faţa mea
N-o să-ţi iasă, e culmea

17. Negru sunt la suflet iară
Şi îţi croncăn ca o cioară
O să răguşeşti de tot
Şi-o să mă doară în cot

18. Ca un zimbru uriaş
Te privesc cam nevoiaş
Însă ale tale coarne
Nu cred c-o să mă răstoarne

19. Oricât sunt de furios
Chiar nu văd niciun folos
Să devin un furibund
Pe alţii îi doare-n fund

20. Chiar de-uneori am ieşiri
Tre să-mi rămân în simţiri
Nu sunt coborât din pom
În final... sunt doar un om!


© Copyright August 2011 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu