miercuri, 7 martie 2012

Zi Jon

Astăzi este ziua lui Jon a.k.a. Sensei.

De fix un an de zile i-am compus o scenetă, a fost prima mea scenetă în versuri compusă, însă era prea târziu să o prezentăm.

Am vrut să o prezentăm în iulie la Sărata Monteoru, însă au lipsit din actorii-colegi.

Fiind prima scenetă, fără să vreau versurile sunt de 12-13-14 silabe, mai lungi de cum sunt eu obişnuit să le fac, adică 7-8 silabe. Cu ajutorul colegilor varianta demo am corectat-o un pic pentru că unele versuri erau prea lungi, altele mai scurte.

După Revelion ne-am apucat să o învăţăm, iar diseară la antrenament o prezentăm. Avem şi un disclaimer că anumite părţi se potrivesc cu realitatea, însă neintenţionat, doar dacă nu sunt eu Mafalda şi am ghicit cu un an înainte... diverse :)

Evident că sceneta va fi prezentată cu tot tacâmul: costumaţie şi afiş pe care l-am făcut format A0, cel mai mare avut de noi la sală vreodată.

Aşa că dacă Alexandre Dumas a avut "După 20 de ani", noi avem...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu