vineri, 2 martie 2012

Capra Cu Trei Iezi

Dacă tot am vorbit ieri despre animale, continuăm în acelaşi ton... următoarele 5 poezii fiind făcute după basme celebre!


Capra Cu Trei Iezi

1. Cu respect vă dăm de veste
Că rescriem o poveste
E aia cu capra şi iezii
Ce merg aşa... ca bipezii

2. Capra asta cucuiată
Ce nu mai e de mult fată
I-a cam plăcut să se fută
Deh, aşa a fost crescută

3. A fătat ea trei copii
Mamă-mamă, să te ţii
Primii doi... la negativ
Ăl mezin... superlativ

4. Un cuminte şi-un frumos
Liniştit şi inimos
Nu ca ăia doi mai mari
Doi cretini şi doi lăbari

5. Capra în el se încrede
Când la piaţă ea purcede
Şi-i spune să fie-atent
C-apare lupul dement

6. Şi-o să vrea să îi mănânce
În burdihan să-i arunce
Şi-i propune-un cântecel
Frumos ca un ghiocel

7. Trei iezi mari şi cucuieţi
Sub măsuţă v-ascundeţi
Şi când vocea mi-auziţi
Spre uşă să vă grăbiţi

8. Că v-aduc bucate-alese
De prin lume sunt culese
Le-am ciordit cu-abilitate
Pentru voi sunt destinate

9. Am frunze de pătrunjel
Să le ronţăiţi niţel
Laptele de sân e cald
În el vreau ca să vă scald

10. La subsoară am doi drobi
Jur că n-au deloc microbi
Chiar dacă sunt transpirată
Sarea n-o topeşte toată

11. Şi veniţi şi m-ajutaţi
Să mă descongestionaţi
Că îs tare obosită
Şi un pic şi ameţită

12. Înţeles-am dragă mamă
Pleacă-odată, să n-ai teamă
Noi toţi trei vom fi cuminţi
Nu ne vom ieşi din minţi

13. A plecat capra săraca
Iezii ei au încins joaca
Lupul lacom pânditor
S-a apropiat uşor

14. I-a ademenit frumos
Să tragă zăvoru-n jos
Ca să poa să acţioneze
Şi să mi-i decapiteze

15. Ăla mare a-ncercat
Să se dea el mai.. pătrat
Şi să-i fută-un pumn în bot
Să meargă ca un robot
16. Lupul s-a ferit uşor
Şi l-a luat încetişor
De-a iedului beregată
Sfâşiindu-i-o pe toată

17. Iedu-a intrat în frisoane
Se zbătea, măi... postovane
N-a mai apucat a plânge
Pe jos... o baltă de sânge

18. Iedul mijlociu ascuns
De frică fiind pătruns
Sări şi el la bătaie
Dorind pe lup să-l îndoaie

19. Apucă să-i prindă două
La coaste şi-apoi la ouă
Mai mult n-a putut drăguţă
Cu a lui mică mânuţă

20. Lupu-şi reveni instant
Şi-l privi cam arogant
După care-i prinse-o labă
Pe masă-l trimise-n grabă

21. Ameţit şi năduşit
Iedul nu şi-a revenit
Şi ca să-l scape de chin
Lupu-l degustă din plin

22. Acum fiind ghiftuit
Lenea pe lup l-a pălit
Şi nu a mai căutat
La mezin a renunţat

23. A plecat lupul mişel
Fredonând un cântecel
Mezinul rămas în viaţă
Cu multe lacrimi pe faţă

24. Promite în sinea lui
Îi vine de hac lupului
Că i-a omorât doi fraţi
Imediat o să aflaţi

25. A-ncropit cu mama lui
Un plan! Stai ca să vă spui
L-au invitat la pomană
Pe a naibii lighioană

26. Pe masă... bucate-alese
În burtă el să îndese
Făcuse capra de toate
Toate-n blide-erau vărsate

27. Lupul lacom cum era
La gură mereu căra
Negândind c-a lui vecină
I-a turnat multă stricnină

28. Deodată l-a apucat
Pe lup... mare tremurat
Stricnina-şi făcea efectul
Merita... cu tot respectul

29. Viaţa-uşor din el ieşea
Cu zâmbet capra-i zicea
Uite cum te-am pedepsit
Puii tu mi i-ai halit

30. Mă răzbun cum pot şi eu
C-ai avut mare tupeu
În jos iadul să te poarte
Ţi-am dat moarte pentru moarte


© Copyright July 2011 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu