duminică, 11 martie 2012

8 Martie

Am făcut 8 Martie cu câteva fete şi doar 3 băieţi... Poezie după cum era şi normal a existat însă ne-am apucat şi la un striptease mic deşi nu prea avusesem noi timp să-l repetăm, l-am reinventat acolo pe loc li a ielit cum a ielit... ala pentru panaramă. După care am şi rămas peste noapte la locaţie!

8 Martie



1. Asta e o poezie
Cu înjurături... se ştie
Da, însă cu voia voastră
Nu mai e pe limba noastră

2. Uite-aşa ne-am inspirat
Şi ni s-a şi sugerat
Astăzi vorbim... femeieşte
Taci... c-acuşi mi se lungeşte

3. Scoate un prezervativ
Că vreau să fiu sugestiv
Azi e o zi minunată
Pentru orişicare fată

4. Onorate pizdulici
Fete mari şi fete mici
Staţi pe unde voi puteţi
Pentru că noi, trei băieţi

5. Vrem să vă urăm de toate
Lucruri... binemeritate
O zi-aveţi şi voi în an
Şi n-am să fiu bădăran

6. Libidoul să vă crească
Pula să ni se belească
Şi să fiţi satisfăcute
Că diseară vă vom fute

7. Logic că v-apreciem
În pat vrem să vă vedem
Însă astăzi suntem slugi
Voi ne veţi umbla în blugi
8. Dar încet că nu e grabă
Luaţi-o-ncet şi fiţi pe treabă
Că nu vrem să asudaţi
Când pe noi vă aşezaţi

9. Ne puteţi face ce vreţi
Ne suim şi pe pereţi
Numai să fiţi mulţumite
Asta putem noi promite

10. Astăzi trebuie să staţi
Nu vreau ca să vă forţaţi
Cu de toate vă servim
Pentru că noi vă iubim

11. Noi aducem de mâncare
Vă servim cu încântare
Un deget să nu mişcaţi
Că altfel ne supăraţi

12. Astăzi e zi de striptease
Şi ca să n-o dăm în plictis
Pe fete le onorăm
Şi noi pula ne băgăm

13. Încet scoatem hainele
Să chiuie fetele
Şi ne vom mişca lascivi
Sper să fim şi atractivi

14. Ca să fie fericite
Şi să se simtă iubite
Ia mai du-te-n pula mea
Gata, stinge lumina!




© Copyright October 2011 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu