miercuri, 29 februarie 2012

Michael Jackson Şi Elvis Presley

Asta am făcut-o aşa... că n-aveam ce face şi mă rodea ideea, însă e clar că trebuie s-o pun aici, pentru că nu e de citit, nu va fi amuzantă.


Michael Jackson Şi Elvis Presley

1. Să trăieşti Regele meu
Tu eşti Michael? Da, sunt eu!
Doamne, parcă-s într-un vis
Tu trebe să fii Elvis!

2. Ştii că am fost popular
Da, un adevărat star
O planetă-am încântat
Cu muzica ce-am cântat

3. Amândoi am fost iubiţi
Că doar n-am fost doi tâmpiţi
Am avut hit după hit
Chiar şi după ce-am murit

4. Eu am fost Regele Pop
Niciodată n-am zis stop
Eu, Regele Rock and Roll
Mereu am fost în control

5. Obsesia mea a fost
Recunosc am fost un prost
Şi nu am rămas integru
Am vrut să nu mai fiu negru

6. Eu fiind aşa curtat
Şi foarte bine-mbrăcat
Am crezut că va fi bine
Şi-am băgat droguri în mine

7. „Thriller” am scos un album
Cel mai vândut şi acum
În „Billie Jean”, alt cântec
Luminam... călcând pe bec
8. Eu şi-n filme m-am băgat
Unul fiind „Jailhouse Rock”
Au avut succes, se ştie
Şi film, dar şi melodie

9. Am mai avut 2 albume
Ce-au spart topurile-n lume
„Bad” şi „Dangerous” numite
Amândouă cam trăznite

10. „Love me tender”, „Dont be cruel”
Mi-au deschis orizontul
M-am impus pe-ntreaga piaţă
Toţi cunoşteau a mea faţă

11. Anii au trecut subit
Eu uşor m-am tot albit
Din faţă şi din profil
Şi-am ajuns şi pedofil

12. Înconjurat de muieri
Altceva n-ai ce să-mi ceri
Am dus viaţă de huzur
Şi m-a cam durut în cur

13. Chiar de-am avut vieţi violente
Pline de antecedente
Şi pe planul personal
Nici unul n-a fost normal

14. În istorie-am lăsat
Ceva de nerealizat
Muzica va fi ca ciuma
O mie de ani de-acuma


© Copyright July 2011 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu