luni, 12 martie 2012

Mucenicii şi cele 44 de pahare

Da, ştiu, veţi spune că în majoritatea culturilor sunt 40 de mucenici, deci 40 de pahare, doar în cea geto-dacică sunt 44. Când îţi pui în minte cu nişte nebuni să dobori acest mit, crezi că mai contează diferenţa de 4 pahare? Măcar să ajungi tu la 40 şi mai vezi cum rămâne cu celelalte 4!

Aşa am făcut noi vineri seara, ne-am luat liber de la antrenament, mă rog... unii... şi ne-am pus pe dat pahare de 50 de ml. pe gât, aşa frumos, calculat, cu listă, cu bifat. Aaa, să nu vă imaginaţi că a ajuns vreunul măcar la jumate că undeva pe acolo ne-am oprit, pentru că am vrut să fim zmei şi ne-am înfipt în paharele alea de parcă eram contra cronometru. Pozele de pe Facebook şi filmele sunt foarte grăitoare, mai ales că cineva a vrut să fie tata zmeilor şi-a încercat acest obicei cu vodcă, nu cu vin! 6 pretendenţi au fost şi toţi 6 praf!

Până la urmă a fost super per total, mai ales că seara următoare, la sărbătorirea zilei de 8 martie, unde au fost invitaţi şi 3 băieţi, s-a lăsat cu camping, adică am dormit 7 persoane în sufragerie. "Dormit" este un termen relativ, deoarece am râs de ne durea burta până la 4 şi ceva dimineaţa, iar trezirea s-a dat pe la 8 şi ceva deci... Însă am hotărât că mai repetăm experimentul, eventual ne facem şi nomazi, mergem din casă în casă! :))) A fost un weekend reuşit! Mai vreau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu