sâmbătă, 3 martie 2012

Degeţica


Degeţica

 
1. Degeţica e o fată
Foarte-foarte răsfăţată
E micuţă şi drăguţă
Şi înaltă... cât o puţă

2. Mă-sa a fătat-o-aşa
Mică cât o acadea
Şi în caz c-ai vreo dilemă
Asta chiar nu-i o problemă

3. Dar ea s-a obişnuit
Că aşa a trebuit
Vrea şi ea zile normale
Şi-un băiat ca să i-o scoale

4. Şi-a plecat singură-n lume
Ca să-l caute anume
Să-şi găsescă-un băieţel
Să şi-l facă iubiţel

5. Aşa cum era pitică
În şa de cal se ridică
Şi o ia la trap călare
A plecat în lumea mare

6. S-a-ntâlnit cu un broscoi
Defect. Avea doar un coi
Şi a cerut indicaţii
Ăla i-a zis aberaţii

7. Voi fi cu tine drăguţ
Dacă mă lingi la ouţ
Şi mă faci să mă simt bine
Vreau ca să mă culc cu tine

8. Pleacă, broască fleşcăită
Tu crezi că eu sunt tâmpită
Sunt micuţă şi firavă
Şi n-am să-ţi fiu ţie sclavă

9. De-ţi bagi pula de broscoi
În mine, o să mă-ndoi
Mă spargi şi-o să sângerez
Deloc n-o să mă distrez

10. Eu caut pulă subţire
Să nu cad în nesimţire
Dacă leşin de durere
Nu o să mai simt plăcere

11. Aşa că plec mai departe
Speranţele nu-s deşarte
Ştiu sigur că-mi voi găsi
Prinţul ce m-o călări

12. Mai merse vreo săptămână
Într-o seară... puse frână
Şi poposi-ntr-un hotel
La recepţie-un căţel

13. Cu cărare pieptănat
Frumuşel şi parfumat
Urechile clăpăuge
Şi-n ele 4 belciuge

14. Când văzu aşa fetiţă
Bună ca o şcolăriţă
Azorel se excită
Şi-apoi o felicită

15. Bună eşti, dragă făptură
Nu îmi plăteşti în natură?
Că-n „halul” în care-arăţi
Imediat te fac bucăţi!

16. Nu, mersi dragă Azor
Mie-mi este somn de mor
Şi vreau o cameră solo
Hai marş, dă-te mai încolo
17. A dormit cam agitată
Sa nu fie violată
Dimineaţă a plecat
Bucuroasă c-a scăpat

18. A mai mers ea ce-a mai mers
Aiurea prin univers
În pădure pe parcurs
S-a-ntâlnit c-un mare urs

19. Ursul ochii îi beli
Degeţica când zări
Şi-şi spuse în sinea lui
O fut, dă-o dracului

20. Ce caută o pitică
În pădure? Nu ţi-e frică?
Nu, că eu sunt curajoasă
Plecată de mult de-acasă

21. Şi îmi caut jumătatea
Să îmi pierd virginitatea
Un Degeţel mic ca mine
Când m-o vedea să leşine

22. Degeţică visătoare
Există-aşa-ceva oare?
Zic să nu ierţi tot ce-apuci
Mă ofer să-ţi dau la buci

23. Aoleu, măi Moş Martine
Tu chiar nu te poţi abţine
Pula aia să-mi dai mie
Vrei să-mi faci hemoragie?

24. Nici măcar să nu visezi
Că o să mă penetrezi
Hai că eu îmi văd de drum
De mă atingi te sugrum

25. Singurică prin pădure
Hrănindu-se doar cu mure
Plin de bale şi frustrare
Lupu-i ieşi pe cărare

26. Lupule, stai liniştit
Ai faţă de nesimţit
Ochii îi ai furibunzi
Tu-n pizdă nu mi te-afunzi

27. Ba da, Degeţica mea
Acum îmi şi scot pula
Şi pe tine năpădesc
Nu mă las, te babardesc

28. Aoleu, săriţi cu toţi
Că îmi umblă în chiloţi
Şi o are uriaşă
O bagă-n a mea gogoaşă

29. Dintr-un tufiş răsări
Un pitic. Pe lup sări
Şi dă-i pumni şi dă-i picioare
În speranţa că îl doare

30. În sfârşit lupul cedă
Căzu lat şi leşină
Piticul victorios
Se înclină cuviincios

31. Eu mă numesc Degeţel
Şi am coaie de oţel
Te caut de-o-ntreagă viaţă
Şi îmi place a ta faţă

32. A luat-o de mijloc
S-au căsătorit pe loc
Şi convieţuiesc drăguţă
Într-o căsuţă micuţă

© Copyright July 2011 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu